Alecto DOS-250C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto DOS-250C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Mr Jan Timmermans 25-09-2008
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

10 min in bezit. Conclusie : gelijk terug naar de winkel !!!

Mijn vrouw loopt een meter van mij af en storing tot en met niet normaal ! geluid ook niet meer te horen. Echt een afrader.

Als er beeld is dan is er ook geluid maar dit is heel zeldzaam.

Ook bij de DOS-560C is hetzelfde probleem aanwezig.
Afrader dus !

Charif 02-07-2008
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

Heb deze camera 1 wk in bezit gehad en werkelijkwaar een dramatische ervaring. De kwaliteit is zeer slecht en het ruisen is ook erg vervelend. Het komt ook vaak voor dat het beeld zwart is omdat hij dan helemaal geen beeld kan geven. Een absolute afrader kan ik eigenlijk alleen maar zeggen!

Erik Vollebregt 16-06-2007
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

Zelfde problemen met ontvangst als anderen hier melden. Deze babyfoon hebben we gekregen nadat onze andere Alecto er na anderhalf jaar plotseling mee op hield. Dit apparaat stoort verschrikkelijk op alles dat maar draadloos is: WiFi en voornamelijk Bluetooth. Tegen Bluetooth kan het ding echt helemaal niet. De klantendienst van Alecto kon alleen maar als tip geven het ding op een ander kanaal te zetten. Dat werkt natuurlijk niet als je in een appartementengebouw zit met draadloze netwerken overal om je heen zodat ieder van de vier kanalen van het ding bezet is en dus gestoord wordt. Alecto moet enorm groot op hun doos zetten dat het apparaat niet geschikt is voor gebruik in de buurt van draadloze apparatuur die (ook) radiofrequenties gebruikt, of te wel overal in iedere stad. Weggegooid geld dus! Voor zoveel geld mag je een doordacht product verwachten dat rekening houdt met de realiteit van andere draadloze apparatuur. Gelukkig had de cadeaugever de bon nog. Verder zit het ding niet degelijk in elkaar, voelt alsof een keer vallen genoeg is om het permanent af te schrijven.

Catanarkan 25-04-2007
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

Als de ontvangs goed is is het zicht ook goed. Helaas stoort het beeld vaak. In het donker is het vaak slecht beeld. Wat ook irritant is dat de camera zo slecht te verstellen is. Bij ons licht de camera op zijn buik op de commode om een goede hoek te krijgen.

Jammer genoeg nooit geruild. Wel over getwijfeld, maar toen was de termijn als verstreken.

Anita K 02-04-2007
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

Bij het testen van deze babyfoon vonden we meteen al dat het er erg popperig uitzag, niet echt degelijk dus. De ontvangstkwaliteit stoorde heel erg, bij enig geluid op de zender(babykamer) gaat het beeld aan, beeld ging bij ons steeds lopen en ruisen ook , waardoor de noodzakelijke geluidoverdracht van de baby dus weg viel. we hebben deze onmiddelijk weer teruggebracht naar de winkel.

carbia 08-02-2007
Geschreven voor: Alecto DOS-250C

Niet aan beginnen tenzij de ontvanger op dezelfde vloer staat als de zender. Bij ons was dat dus niet het geval waardoor de ontvangst vreselijk slecht was. Waarschijnlijk komt het door de tussenvloer waar gewapend beton in zit. Wij hebben hier dus niets aan.